4

קליפסו פורים // ורטיגו 26.01.2019

מסוחררות ומסוחררים, זמן רב שלא נפגשנו לנקודת סחרור חדשה וחג פורים הקרוב מזמן לנו הזדמנות לא שגרתית להחזיר אתכם לריטואל של ערב חסר מעצורים.

כחלק מהרצון שלכם ושלנו לא להיות שוברי שגרה, בחרנו לוקיישן מעניין ולא שגרתי במיוחד – CALYPSO – חוף פרישמן ת"א שיתלבש לצורך פורים בעיצוב ובינוי מושקעים כיאה לאירוע פורים מסחרר וחצוף.

על הקו המוזיקלי הרשנו לעצמנו להציג בפניכם ליינאפ חי, עכשווי ובועט, כזה שמכוון להיות אנטי ממסדי מצד אחד אבל תענוג לכל אוזן מצד שני.

BRAUNBECK
============
רזידנט הווטרגייט ברלין, המוסד ששמו מחייב וצועד לפניו ו-BRAUNBECK שלנו ללא ספק מתגליות 2018 של המוסד הלא מתפשר הזה כאשר ב-2019 הוא ללא ספק יוביל את הקו בווטרגייט, בואו לשמוע אותו איתנו על הים לפני שנפגוש אותו באנדרגראונס.

MAGIT CACOON
============
מכתיבת הקצב של הז'אנר, חביבתו של קינג סולומון שביחד איתו הופיעה בקונספט שלו SOLOMUN+1, הרעידה היטב את ניצנים כמו גם את רוב היבשות בכדור הארץ עם נוכחות בכל פסטיבל מוביל מצד אחד ואנדרגאונד מכתיב מצד שני.

PIUR
============
עם משחק מילים מחייב כזה, כשמם כן הם – צמד פולני על טהרת הביט המדויק של טכנו נוגע ועכשווי, תסמכו עלינו שידענו להביא לכם את הצליל הנכון ממזרח אירופה אחרי שסקרנו עשרות של הרכבים ואמנים מובילים.

KADOSH
============
כשמדברים על כאן ועכשיו מדברים על הצליל של קדוש, AKA עמירם. עם ניגונים מחייבים באנדרגראונדס המכתיבים של ברלין ועוד, עמירם יגיע לעמדה של הקאליפסו בדיוק בזמן, בדיוק עם הצליל שהייתם רוצים ומצפים.

ELLA GOTMAN
============
חלוצת המוזיקה האלקטרונית בישראל שניגנה והובילה את הז'אנר בסיבובו הקודם עוד כשרובנו חיכינו לט"ו בשבט כדי לקבל תעודות אמצע. התגשמות מוחלטת של המשפט "מי שמבין יודע", מי שמבין מגיע לשמוע את אלה.

אל תלכו בעקבות העדר, תובילו אותו.

חמישי | 21.3.19 | קאליפסו ת"א

מוקדמות: get-in.com/Vertigopurim

he_ILHebrew
en_USEnglish he_ILHebrew
דילוג לתוכן